Pristatymas

• Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą, jeigu jis pageidauja, kad prekės būtų pristatytos.

• Jeigu Pirkėjas pageidauja pats atsiimti prekę, jis tai gali padaryti atvykęs pardavėjo nurodytu adresu Kaune prieš tai susiskambindamas telefonu +370 698 34381.

• Užsakęs prekes Pirkėjas įsipareigoja jas priimti pats. Jeigu užsakytas prekes atsiims ne pats Pirkėjas, užsakyme jis privalo nurodyti prekes atsiimsiančio asmens (gavėjo) vardą, pavardę ir telefoną. Jeigu Pirkėjas nepateikė pristatymo adreso, prekės bus pristatytos Pirkėjo registracijos adresu.

• Jeigu yra sunkinančių aplinkybių pristatyti prekes (pvz.: piktas šuo, rakinami vartai, kelių užtvaros, nėra numerio ant namo, neapšviestos gatvės ir pan.), Pirkėjas privalo jas nurodyti laukelyje „Pristatymo pastabos“ užsakydamas prekių krepšelį.

• Lazdos bei kitos ilgos prekės siunčiamos per kurjerį Pirkėjo nurodytu adresu. Visos kitos prekės siunčiamos į vieną iš Pirkėjui artimiausių arba Pirkėjo nurodytą konkretų paštomatą. 

• Pristačius prekę Pirkėjas privalo pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą ir kartu su prekes pristačiusiu kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė ar pati prekė pažeista , Pirkėjas turi tai atžymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente arba surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Apie tokį atveją Pirkėjas informuoja Portalo Administraciją el. paštu uab.bpb@gmail.com arba tel. +370 698 34381. Pirkėjui pasirašius siuntos dokumentus be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

• Jeigu prekės pristatymas Pirkėjui yra neįmanomas dėl to, kad Pirkėjas, užsakydamas prekes, nurodė neteisingą savo adresą ar adresą, kur turi būti pristatytos prekės, neatsiliepia telefonu atvykus kurjeriui ar prekių neįmanoma pristatyti dėl Pirkėjo nenurodytų sunkinančių aplinkybių, prekės grąžinamos į sandėlį. Pardavėjas ar Portalo administratorius su Pirkėju derina naujas pristatymo sąlygas.

• Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas  negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui.

• Jeigu Pirkėjas atsisako priimti užsakytas prekes be pateisinamos priežasties arba nusprendžia grąžinti jau priimtas kokybiškas prekes, jis privalo apmokėti visas prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidas.